DIY: Koláž/Collage

středa 18. září 2013


Koláž je vlastně věc jednoduchá Po barvách a sprejích jsou mým oblíbeným materiálem samolepící fólie. Dlouho jsem pokukovala o polici výš,  kde ležely v hobbymarketu role s napodobeninami různých přírodních materiálů. Nejdřív jsem se dívala kriticky, po nějakém čase si říkala: "Proč ne?" a nakonec jsem si jich opatřila jásavě několik desítek centimetrů ba i metr.
Napadlo mě totiž, co s nimi! Inspirací mi byly plakáty od Kristiny Kroh.

Collage is actually a simple thing. I like to work with self-adhesive foils. The beautiful posters from Kristina Kroh inspired me to make my own collage.

Budete potřebovat:

samolepící folie různých vzorů
nápad či předlohu
nůžky
tužku a pravítko
skicák jako podkladový papír

Postup je jednoduchý: měřte, stříhejte a lepte dle své fantazie či libosti!
Já jsem použila různé dekory dřeva, kamene i jednobarevnou černou folii. Experimentovala jsem se vzorem celoplošným, zkusila jsem vzor volně rozložit na papír a také menší tvar.

Tip: Zajímavé vzory pro inspiraci najdete na designových tapetách /např. na Pinterestu/.




Fajn středu přeje

Renata
Facebook Pinterest Twitter Google +1 pošlete to dál

17 komentářů

  1. to je uuulet, tolik trojuhelnicku :) super realizace!!!

    OdpovědětVymazat
  2. super jednoduché a štýlové!!! Vyskúšam:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je naprosto úžasné! Na trojúhelnících taky "ujíždím", tak možná vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  4. hmmmm dobrý nápad :-). Inspiruju se :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Renčo neskutečná designová DIY nádhera!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. This idea is so gorgeous! I had to share it on my blog - linking to you of course as the original source. I hope this is ok :). Please tell me if not, and I will delete it. Kindr regards, Katja/ Neovia house blog: http://neovias.blogspot.fi/2013/11/diy-collage.html

    OdpovědětVymazat
  7. Thank you, Katja! It´s OK. Thank´s for message and for sharing. Best regards Renata .)

    OdpovědětVymazat
  8. This is amazing!! So so perfect, I will have to do this to decorate my boyfriend's new place. Thanks for sharing!!

    OdpovědětVymazat
  9. this is beautiful! what kind of store can we find the materials?

    OdpovědětVymazat