4. Anunk adventní rozdávání - losování

neděle 22. prosince 2013



Takhle dnes ráno vycházelo sluníčko ve Středních Čechách, zatímco u Kláry v Düsseldorfu pršelo. Jako vždycky, když na Anunku losujeme, jsme na to byly dvě, to abychom měly jistotu dvojích očí. A tak jsem si zatáhla žaluzii, abych viděla na Kláru a na Skype i její monitor.

Příznám se, že jsem byla docela nervózní, protože jsem držela palce vám všem a navíc jsem v komentářích "potkala" několik přátel a známých.

Držela jsem palce Dáše a Kláře, protože s nima si pravidelně prolézáme jarmary na Pinterestu. Taky jsem jí přála Kathy z Brna, se kterou se znám už hodně dlouho. Nebo třeba Marcele z Irska, kterou virtuálně známe nějaký ten pátek. A recyklační Alexandře například. Nemůžu nezmínit velmi milá překvapení. Jako třeba to Jany s Karkulkovou šálou. Jestli je to vážně všechno tak jak Jani píšete, tak mám velkou radost. Nejživěji jsem si vybavila, jak šálu věšíte do hotelových oken kde nefungují žaluzie. A jak si na ní děti hrají. A vlastně i toho Stopařova průvodce. Ta šála je tak velká, že na takové věci byla myšlená. A jsem ráda, že tak i žije. A nebo třeba komentář od Cha ... ten věnec visící od Vánoc do Vánoc, ten mě vážně potěšil. 

A protože bylo vidět, že tašku vážně chcete...a jsou Vánoce ... a já od nového roku opět začínám prodávat své věci, máte u mě všichni z komentářů ze 4. adventního rozdávání 15% slevu, když vás v celém příštím roce něco zaujme. Třeba nějaká další taška. Stačí se odkázat na tenhle příspěvek. 

A nyní, trjamtaradá, vyhlášení:

Komentářů bylo nakonec 25, ale jeden byl smazaný příspěvek od Dáši a Jana Mrázová nám napsala dvakrát, takže jsme jeden její komentář vyškrtly. Celkem tedy 23 = všichni ostatní se losovali přes Random. A tady vidíte, jak to dopadlo. Výsledek je číslo 20.




A protože to nakonec opravdu vyhrál někdo, koho znám ... a patří mezi mé přátele, ještě jsem pro jistotu vyfotila blok (nyní s k na konci), kde jste všichni včetně čísel sepsaní. To aby to všechno bylo uplně trasparentní. Těch "fajfek" si ani nevšímejte, to jsou znaménka, u koho jsem objevila, že nás sledujete, s dalším mi pak pomohla Klára. 










Pokud to po mně přečtete (v tom bloku) tak vidíte, že u čísla 20 je huki. 

Huki je ve skutečnosti naše zahraniční čtenářka Brigitte a HU - KI je zkratka jejího příjmení. Brigitte, gratuluju!

A Vám všem moc děkuju za přízeň a velmi milé komentáře, jsem ráda, že se vám taška líbila a že vám stálo za to se u Anunku v hektice předvánočních dní (a nebo třeba právě poklidného Adventu) zastavit.

Přeju krásnou poslední adventní neděli!




Facebook Pinterest Twitter Google +1 pošlete to dál

11 komentářů

  1. Zdravím a gratuluji výherkyni a moc ji výhru v tomto 4. adventním rozdávání přeji! A Vám děkuji za úžasnou akci Adventního rozdávání a taky za to, žes mi přála, abych vyhrála. Už to je pro mne milé překvapení a tak trošku výhra. Potěšilo mne to moc. Přeji nejen Jani Tobě ,ale Vám všem požehnané Vánoce , plné lásky a pohody a přítomnosti lidí, co máte rády! Mávám z dálky do dálky , hezký zbytek dnešního dne a těším se na další inspirace na Anunku! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Marcelo ... jménem celého kolektivu ;). Tašku jsem přála úplně všem čtenářům, jen u některých mě napadalo i něco osobního. A tak mají všichni alespoň tu slevu. S Vánočním přáním ještě nespěchám, zítra tu pro vás všechny jedno bude.

      Vymazat
  2. To je ale luxusní fotka! A gratuliji HUKI :-) A ještě jeden dotaz, kde se bude dát taška objednat? To si určitě nenechám ujít. Krásné svátky celému Anunku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro děkujeme! Tašky a další věci budu postupně uveřejňovat na svém blogu (a tam do té výlohy taky nakukuješ, takže Tě nabídka nemine, neboj. Tuším koncem ledna by mohly být první kousky. Děkuju za zájem!

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Jano, taky je pro mě výhra to tvé držení palců:) Děkuju a hezký Vánoce♥ (A v příštím roce budu vyhlížet tašku na tvém fleru:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, to mám teda taky radost ... Taky přejeme hezké Vánoce ... teda, ne, že bych si onikala, ale tak nějak za Anunk ... No a jinak tašku spíš vyhlížej na mých stránkách (blogu) páč na Fleru bych jako prodejce ze Švýcar asi uplně neobstála (a poštovné by moje věci hroyně prodražilo). Tož na blogu a jednou za čas dovezu věci do rodné vlasti osobně (a pak pošlu poštou ;). Děkuju!

      Vymazat
  5. pečlivě jsem četla slovo za slovem, stálo mě hodně úsilí nemrknout hned na výsledek, ale vydržela jsem....no nic, třeba příště
    velké gratulace výherkyni!!!
    a taky všem veselé vánoce a šťastný a úspěšný nový rok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. milá kecko, to je moc milý komentář! Trpělivost je fajn a fair play taky, co víc dodat ... jsme rády že máme takové fajn čtenářky (jo a Ježíšek to určitě vidí!). Třeba příště a meyitím jen vše dobré!

      Vymazat
    2. ... a možná bych si mohla osvěžit trochu českého jazyka a nějaká ta synonyma, poněvadž psát v jedné větě stejný slovo co se dá vyjádřit asi milionem jinejch ...hm, kulhá nám tu nějak slovesnost. Ale šak si royumíme, ne? ;)

      Vymazat
  6. Dobrý den, Jani.
    Děkuji za krásnou soutěž, gratuluji Huki, moc ji to přeji. Se šátkem je to opravdu tak jak jsem psala, prostě s námi žije :-) . Omlouvám se za to tykání ve svém komentáři, když člověk roky čte blog někoho, začne mít pocit že je toho člověka zná. Psala jsem to úplně automaticky a nějak mi nedošlo že já jsem pro Vás úplně cizí člověk :-) Přejí Vám i Vašim blízkým krásné Vánoce, už žádné úrazy, hodně zdraví a štěstí! Těším se i na Fleru! Jana

    OdpovědětVymazat