diy/řetěz ze skořápek

středa 4. prosince 2013





Až vyloupete všechny ořechy, co je jich na vánoční pečení potřeba, zbude vám hromada skořápek. A skořápky vlašských ořechů jsou výborným materiálem pro tvoření. 

Přidejte trochu fantazie a uděláte netradiční ozdoby na vánoční stromek. Je to báječná příležitost pro společné tvoření, protože s dětmi to jde úplně nejlíp.




Pokud zdobíte stromek v tradičním, spíše přirodním stylu, můžete si udělat ozdobný řetěz z materiálů
 "co dům dal". 
Skořápek máme habaděj, stačí přidat natrhané a vytřepené tenké pruhy látky a začít lepit...







Facebook Pinterest Twitter Google +1 pošlete to dál

6 komentářů

  1. Pavli to je krásný nápad,moc se mi líbí.já ořechy nemám,ale včera mi mamča poslala vyloupané a jak krásně.asi si dala taky takovou práci s nožíkem.já bych je drtila louskáčkem...už nebudu :-) pa a krásné sváteční dny Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, chce to loupat nožíkem:-) Krásné sváteční dny i tobě.

      Vymazat
  2. jeej to je dobre..toto by ma nikdy nenapadlo a ake je to jednoduche :) dakujem za napad

    OdpovědětVymazat
  3. Nápady my rozdáváme rády a jednoduché tvoření je pro nás to pravé, nemáme moc času se s něčím piplat:-)

    OdpovědětVymazat
  4. wow, perfektný nápad, vyzerá to moc pekne!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Takový trochu selský styl a mě se to moc líbí. Příští Vánoce jdu do červené :-)

    OdpovědětVymazat